Reklamace a vrácení zboží

VRÁCENÍ ZBOŽÍ DO 31 DNŮ

Ze zákona máte právo vrátit zakoupené zboží do 14 dnů od převzetí. My jsme tuto dobu prodloužili na 31 dnů. Naše produkty totiž známe a víme, jak jsou úžasné.

Všichni naši zákazníci mohou tedy vrátit nepoškozené zboží ve speciální prodloužené lhůtě 31 dnů od převzetí, a to i bez udání důvodu.

Chceme, abyste byli spokojeni nejen s námi, ale i s našimi produkty, a proto jsme připraveni okamžitě řešit vaše požadavky v rámci vrácení zboží.

Velice dobře chápeme, když vyberete nevhodný dárek, anebo se z jakéhokoli jiného důvodu rozhodnete nám zboží vrátit. Proto se nebudeme na nic ptát.

ZA JAKÝCH PODMÍNEK MŮŽETE ZBOŽÍ VRÁTIT?

  • Zboží musí být kompletní.
  • Zboží nesmí být poškozeno.
  • Poštovné, spojené se zasláním zboží zpět, hradí kupující, vrácené zboží doporučujeme při přepravě pojistit na částku, odpovídající jeho hodnotě.

 

POSTUP VRÁCENÍ ZBOŽÍ:

  1. Stáhněte si formulář k odstoupení od kupní smlouvy ve formátu Excel či PDF.
  2. Vyplňte formulář - budeme rádi, když uvedete i důvod vrácení, ať víme, co dále zlepšit.
  3. Vytiskněte formulář a podepište.
  4. Ideálně připojte daňový doklad – fakturu.
  5. Formulář a fakturu vložte do zásilky, která bude obsahovat kompletní vrácené zboží. Zásilku je třeba zabalit tak, aby obal dostatečně chránil zboží a zabránil poškození výrobku během přepravy.
  6. Odešlete jakýmkoli přepravcem na naši adresu - klasickým způsobem, samozřejmě bez dobírky :-) Adresa je: Lupa v Kapse, Natália Hajdová, Rorýsová 2195/7, Praha 4 - Modřany, 143 00, tel.: +420 736 252 636
  7. A poslední důležitá věc: pošlete nám, prosím, na email natalia@lupavkapse.cz krátkou informaci, že nám zboží vracíte a máme ho očekávat. Děkujeme.

Jakmile balíček dorazí zpátky k nám, obdržíte od nás email o přijetí.

 

JAK DLOUHO VRÁCENÍ ČÁSTKY ZA ZBOŽÍ TRVÁ?

Váš požadavek vyřídíme zpravidla do 5 pracovních dnů od přijetí zásilky. Vrácení peněz proběhne stejným způsobem, jakým jsme od vás platbu přijali, anebo na váš bankovní účet.

 

VÍCE INFORMACÍ

Snažili jsme se popsat to nejdůležitější. Přesto, pokud byste měli jakékoliv otázky kolem vrácení zboží, neváhejte se na nás kdykoliv obrátit. Samozřejmě máte k dispozici i kompletní Obchodní podmínky, kde se dozvíte úplně všechno.

REKLAMACE ZBOŽÍ

Potřebujete jakýkoliv produkt z našeho hračkářství reklamovat? Pojďme se do toho společně pustit.

Snažili jsme se celý reklamační proces maximálně ulehčit tak, aby pro vás byl co nejrychlejší a nejpříjemnější.

Přestože je zákonná lhůta 30 dní, vaši reklamaci budeme řešit okamžitě, abychom ji vyřídili co nejrychleji.

Během reklamace spolu budeme v kontaktu, ať máte neustále aktuální informace o tom, co se s celou záležitostí děje.

 

NÁVOD NA PODÁNÍ REKLAMACE

  1. Stáhněte si reklamační formulář ve formátu Excel či PDF.
  2. Vyplňte formulář - doporučujeme popsat závadu co nejpřesněji, klidně připojte nákres či fotografii.
  3. Vytiskněte formulář a podepište.
  4. Vytiskněte a připojte daňový doklad - fakturu, kterou jste obdrželi v potvrzení objednávky.
  5. Formulář s daňovým dokladem vložte do zásilky, která bude obsahovat kompletní zboží (ne pouze reklamovanou část). Zásilku zabalte tak, aby obal dostatečně chránil zboží a zabránilo se poškození výrobku během přepravy, nejlépe včetně obalu výrobku.
  6. Odešlete jakýmkoli přepravcem na naši adresu - klasickým způsobem, samozřejmě bez dobírky :-) Adresa je: Lupa v Kapse, Natália Hajdová, Rorýsová 2195/7, Praha 4 - Modřany, 143 00, tel.: +420 736 252 636
  7. A poslední důležitá věc, pošlete nám, prosím, na email natalia@lupavkapse.cz krátkou informaci, že zboží reklamujete a máme ho očekávat. Děkujeme.

Jakmile balíček dorazí zpátky k nám, obdržíte od nás email o přijetí, a o dalším postupu vás budeme ihned informovat.

 

VYŘÍZENÍ VAŠÍ REKLAMACE

Nejdéle do 30 dnů bude vaše reklamace vyřízena. Pokud bude reklamace uznána, zašleme vám opravený výrobek, nový kus, anebo vám vrátíme peníze převodem na váš bankovní účet, a to nejpozději do 10 pracovních dnů. V případě uznané reklamace, vám samozřejmě vrátíme také náklady na dopravné k nám; stačí, když nám na email natalia@lupavkapse.cz zašlete také fotku podacího lístku a číslo bankovního účtu :-).

Pokud jste firma nebo podnikatel (tedy na daňovém dokladu je vaše IČ), neexistuje zákonné určení lhůty, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.

 

POKUD JE ZBOŽÍ POŠKOZENÉ

Pokud je zboží poškozené, i když je obal neporušený, zavolejte nám, prosím, na číslo +420 736 252 636 (Natália Hajdová), nebo napište na email natalia@lupavkapse.cz

Nezapomeňte si, prosím, již při přebírání od dopravce zásilku důkladně zkontrolovat. Zásilku, která jeví známky poškození nebo otevření, nepřebírejte.

 

POKUD BYLO ZBOŽÍ DODÁNO NEKOMPLETNÍ NEBO NEODPOVÍDÁ OBJEDNANÉMU PRODUKTU

Zavolejte nám prosím na číslo +420 736 252 636 (Natália Hajdová), nebo napište na email natalia@lupavkapse.cz

 

VÍCE INFORMACÍ

Snažili jsme se popsat to nejdůležitější. Přesto, pokud byste měli k reklamacím jakékoliv otázky, neváhejte se nás kdykoliv obrátit. Samozřejmě máte k dispozici i kompletní Obchodní podmínky, kde se dozvíte úplně vše.

Děkujeme ❤️ Natália & Martin

Logo Lupa v Kapse